lördag 4 mars 2017

Bangkok's 10 bästa 5 stjärniga hotell

Jag vet inte om det är jag som blivit äldre eller om det är Thailand som förändrats men medans jag tidigare tyckte 5 stjärnigt i Asien var typ 8 på en femgradig skala för européer och 4 kanske sju... så tycker jag nu 4 oftast är sådär och 3 är ett klart risktagande för att springa på direkt ofräscht...

Så summan är att jag alltid siktar på 5 stjärnigt när familjen bor på hotell i Asien. Gör man sitt arbete på rätt sätt så är det ändå inte några svindyra listpriser man betalar... dvs denna listan är relevant även om vi alldeles för sällan är i Bangkok för att ha prövat hotellen.. och sanningen är väl att det väl är mest billigare 5 stjärniga hotell vi tidigare bott på... men därför är det är bra att kunna gå tillbaka till listan och se om man kan hitta så bra pris att man kan pröva på det bästa nästa gång...
http://www.businessclass.se/de-10-basta-5-stjarniga-hotellen-bangkok/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar