lördag 10 december 2016

Bob Hoye om bl.a PM

http://www.howestreet.com/audio/Hoye_Bob_2016_12__09.mp3 Helt okej helglyssnande, klart kontroversiellt på slutet om miljön. Min åsikt på det området är att jag inte är övertygad om att CO2 är ett jätteproblem men eftersom det hänger ihop med alla andra eländiga utsläpp som definitivt är ett problem så ser jag det som självklart att fortsätta bekämpa brännandet av saker, inklusive biobränslen. Bara ideologiska idioter är emot sådant som vindkraft och energi från solen är min bestämda åsikt. Jag menar.. hur är man funtad om man aktivt föredrar riskerna & avfallet med kärnkraft, utsläppen från olja, kol, diesel etc om man inte behöver det och det är så uppenbart att de länder som ställer om mest aktivt kommer utveckla framtidens industrier och fordon lättast. Jag som gammal Moderat sen barnsben har många problem med idiotiska ledarskapet vi sett/ser sen länge där, och detta är ett sådant område. Något de delar med de flesta andra borgarpartierna även om övriga partier inkl MP (överraskande!! men helt uppenbart har de prioriterat ensamkommande unga flyktingmän,) inte visat sig vara ett dugg bättre.

På tal om MP politik så är här en video om hur de problem vi har i Sverige med vansinnesattacker från de växande gängen även finns i Tyskland. Som vanligt censureras det i Sverige av MP journalisterna då det kan gynna SD så jag lägger ut det här i mitt lilla bidrag för ett friare media Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar