söndag 25 januari 2015

2.30 in på videon, ett budskap ni känner igen.

5 kommentarer:

  1. Hej Hej!

    Funderar på att placera min premiepension i en fond som är exponerad mot guldpriset. Känner du till något bra som kan passa?

    SvaraRadera
  2. http://www.morningstar.se/Funds/Quicktake/Overview.aspx?perfid=0P00000B0I
    är ett alternativ jag tidigare använt.

    I övrigt verkar 1280 inte hålla. 200 dma är ett viktigt stöd vad jag förstår då det är 200 dma för guld. FED info om räntor på onsdag är säkert det hedgefonderna siktar på och Syriza verkade inte kunna övertrumfa ord om FED kanske ska höja i juni eller istället kanske i augusti. Men mest av allt handlar det om att guld kanske behövde rekylera och förhoppningsvis klara av högre high och högre low. Frågan isåfall mest var vi sätter vårt low innan vi ska upp och denna nästa gång förhoppningsvis komma bra bit över 1310.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skrev för fort ser jag: 1256 - 1257 var 200 dma jag avsåg.

      Radera
  3. Tack för svar!

    Och tack för bloggen som är den bästa nu när Scoris avgått

    SvaraRadera
  4. Jag skulle aldrig våga leka med pensionen på en guldfisk. Och tack OB för dina synpunkter o tips

    SvaraRadera