tisdag 14 maj 2013

Analytiker: Kommande Iphone 5S spelar inte i samma liga som S4

dom konkurrerar inte med varandra och det dröjer minst ett år innan Apple klarar av att producera 5" skärm.

Ja... jag vet... eller snarare jag får höra det från ungarna att det är korrekt att dom inte konkurrerar... det är Apple man vill ha.. (det där med att vara "contrarian" verkar vara något man lär sig med ålder...). jag har inte använt Apple's telefoner men rimligen gör dom någonting bra även om det är en liten skärm och en tung telefon med glas som hela tiden går sönder... 

Det som sägs vara bäst med Iphone är att allting fungerar snabbt och pålitligt. Ärligt talat så gör det inte det med Samsung S3. Man har tagit bort Flash Player appen sen ett år och jag har inte sett något fungerande som ersatt det. Dvs många bolagspresentationer/mäklarpresentationer fungerar inte.. vet inte om sånt fungerar bättre med Iphone? Min slutsats är fortfarande att jag anser bärbar PC är överlägsen (jämfört surfplattor). Även om jag där vill tillägga att Windows 8 även efter några veckors användning är en enorm försämring jämfört med 7an. Jag tänker INTE köpa Microsoft aktier även med den goda utdelningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar