torsdag 28 juni 2012

Dagens handel

Jag satte sprätt på lite av min rätt rejäla likviditet idag. Främst många billiga Dacha på 33 cent snitt (jag har så svårt att tro att fundamenta inte till slut ska ta ut sin rätt) men även en del Aurcana på 87 cent.

Det är häpnadsväckande vad snabbt det svänger, nyss hade jag ångest för att jag sålt för mkt AUN på 1.135. En positiv tolkning av EU toppmötet och vi tar förhoppningsvis snabbt tillbaka förlorad mark. Jag kan påminna om den tradingmetod jag ofta använder mig av som innebär att de AUN jag köpte tillbaka för högt... ja de åker på GAV om jag får chansen varpå jag behåller de billigaste. Jag kan verkligen rekommendera det som en bra grundregel att jobba med i dessa svängiga marknader.

Kort sagt, jag hoppas på studs i marknaden om den rätt eller fel tolkar något från EU mötet som positivt.

1 kommentar:

  1. RoyKeane, kan inte du maila in så att jag får din e-mail separat igen. När jag startade upp allting igen så var det så väldigt mkt kontakter att jag inte riktigt klarade av att hålla ordning på vem som var vem... Min mail finns ju på contact ovan.

    SvaraRadera