måndag 21 maj 2012

Nya intervjuer med Aurcana NY Hard Assets 2012, även video med Timmins Gold

Silferminken har sammanställt det utmärkt (LÄNK) och jag adderar till nedre bloggrullen (till vänster). Det är där jag kommer lägga de flesta svenska bloggar och även välkomnar t.ex utbyte av länkning med andra kvalitetsbloggar även utanför Kanada/resource sektorn.

Har för övrigt jobbat mycket med att addera nya "feeds" till rullarna. Tänk på att det finns en "Visa alla-länk" efter "sista blogg/release" som gör att man kan se även bloggar som inte uppdaterat nyligen. T.ex övre bloggrullen till vänster visar bara de senaste 25 uppdaterade inläggen. Ett sådan exempel jag vill nämna är Mark Mobius blogg som senast uppdaterades den 16e maj och som är ny i övre bloggrullen till vänster.

Färsk CPM/Kitco presentationer från Aurcana:
---


Ytterligare en presentation för kanske en månad sen som jag missat.
Metal Augmentor som la in kommentarer (Silferminkens blogg) om sitt besök vid Aurcana´s bås har även kommenterat en del andra intressanta bolag.




Varför inte fortsätta med videos och presentationer i denna blogg.... Här är Aurcana videon med bild samt  alldeles färsk Timmins Gold med VD på gott humör... alltid gott tecken:



2 kommentarer:

  1. Hej.

    Råkar du ha en trevlig jämförelse mot peers där AUN ingår?

    På förhand tack.

    SvaraRadera
  2. En annan sak med AUN är att jag sett att insiders ligger och säljer av, är detta verkligen ett sunt tecken?

    SvaraRadera